de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 9503 Consumatori deserviți în luna iulie 2025!

 

Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.

Astfel, pe parcursul lunii iulie 2025, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 9503, fiind oferite servicii de informare pentru 3227 persoane, servicii contabile pentru 1216, iar 2692 au efetuat achitări în caserie.

De asemenea, au fost înregistrate 489 scrisori, au fost primite 286 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 521 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 903 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 46 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și  24 cereri privind rezoluțiunea contractelor.

Concomitent, au fost înregistrate 312 apeluri telefonice, precum și recepționate 379 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 115 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 71 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 355 cereri pentru coordonarea proiectelor.

Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.