de la fondare
Evenimente

Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 11332 Consumatori deserviți în luna mai 2025!

 

Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.

Astfel, pe parcursul lunii mai 2025, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 11332, fiind oferite servicii de informare pentru 4835 persoane, servicii contabile pentru 1526, iar 2751 au efetuat achitări în caserie.

De asemenea, au fost înregistrate 404 scrisori, au fost primite 478 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 472 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 770 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 35 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și  34 cereri privind rezoluțiunea contractelor.

Concomitent, au fost înregistrate 312 apeluri telefonice, precum și recepționate 311 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 72 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 88 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 231 cereri pentru coordonarea proiectelor, 329 cereri pentru racordarea la reteua de canalizare.  

Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.