Centrul multifuncțional: mereu alături de Consumatori! 10304 Consumatori deserviți în luna august 2024!
Centrul multifuncțional al S.A. „Apă-Canal Chişinău” oferă Consumatorilor şi solicitanţilor diverse servicii în vederea soluţionării prompte a problemelor ce ţin de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea obținerii Avizului de branșare/racordare pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate, oferind răspunsuri la orice gen de întrebare.
Astfel, pe parcursul lunii august 2024, numărul total de Consumatori deserviţi de către angajaţii Centrului multifuncțional a fost de 10304, comparativ cu 10578 în luna iulie, fiind oferite servicii de informare pentru 4188 persoane, servicii contabile pentru 1775, iar 2904 au efetuat achitări în caserie.
De asemenea, au fost înregistrate 424 scrisori, au fost primite 340 cereri cu privire la reîncheierea contractelor directe sectorul apartamente, 309 cereri pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare (consumatori casnici şi noncasnici), 350 cereri privind încheierea contractelor directe (ACC, APLP, CCL), 35 de cereri cu privire la încheierea contractelor directe cu proprietarii apartamentelor din ÎMGFL și 22 cereri privind rezoluțiunea contractelor.
Concomitent, au fost înregistrate 1278 apeluri telefonice, precum și recepționate 331 de cereri privind eliberarea Avizului de branșare/racordare, 95 de cereri privind permisul de branșare/racordare, 45 cereri pentru realizarea racordării la canalizare, 263 cereri pentru coordonarea proiectelor și 9 cereri privind acordarea serviciilor contra cost.
Centrul multifuncțional al S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” depune eforturi sporite pentru a menţine o conlucrare eficientă cu Consumatorii.