Administrația furnizorului de apă angajează casier!
Doritorii pentru a ocupa funcția de casier în cadrul Departamentului contabilitate și finanțe, se pot adresa la Departamentul resurse umane al întreprinderii, situat pe str. Albişoara, 38, mun. Chişinău, biroul 308, de luni până vineri, în intervalul orar 13:00 - 16:00. De asemenea, candidaţii pot expedia curriculum vitae (CV) pe poșta electronică a întreprinderii acc@acc.md., însoţit de şi copia actului de identitate, actelor de studii (diplomă/certificat de absolvire).
Condiții de lucru:
- Locul de muncă este echipat;
- Salariu de funcție motivant, asigurat în termenii prevăzuți în contract;
- Posibilitatea de promovare în funcție;
- Pachet social asigurat și condiții de muncă decente;
- Personal prietenos cu manageri responsabili;
- Program de muncă reglementat conform legislației în vigoare.
Cerințe:
- Să asigure efectuarea operațiunilor zilnice de încasare a mijloacelor bănești în numerar prin intermediul mașinii de casă și control, întocmind dispoziții de încasări, semnate de către șeful departamentului contabilitate și finanțe;
- Să utilizeze/exploateze mașinile de casă și control conform Regulamentului cu privire la modul de exploatare a mașinilor de casă și control cu memorie fiscal;
- Să primească bancnotele/monedele verificând veridicitatea acestora cu ajutorul scanerului de verificare a bancnotelor;
- Să întocmească zilnic darea de seamă privind încasările effectuate;
- Să respecte regulele interne de securitate pentru a asigura integritatea și confidențialitatea numerarului.
De asemenea, Casierul este obligat să cunoască:
- Codul fiscal al Republicii Moldova;
- Codul muncii al Republicii Moldova;
- Codul etic al profesioniștilor contabili;
- Legea contabilității a Republicii Moldova;
- Planul de conturi contabile;
- Hotărârea de Guvern nr.141 cu privire la aplicarea echipamentelor de casă și de control la efectuare decontărilor
- Regulamentul intern al întreprinderii.
În funcţie de casier poate fi numită o persoană care posedă studii superioare sau medii speciale de profil, cu abilități de comunicare în mod clar și concis, cu atenție la detalii, organizare, capacitatea de utilizare a mijloacelor tehnice și maximă responsabilitate.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la telefonul 022-256-834 zilnic, între orele 08.00-16.00. De asemenea, persoana de contact este Tatiana Crețu, care poate fi contactată la numărul de telefon - 022 256 601, sau 069876949.